Obs Sprinkels

Telefoonnummer: 0522-799111
E-mail: obssprinkels@stichtingpromes.nl
Website: www.stichtingpromes.nl
Contactpersoon: Wout van der Wolde (schooldirecteur)

Obs Sprinkels is een moderne, toegankelijke school, die kinderen met eigentijdse en interactieve methoden op weg helpt naar zelfstandigheid. Bij eigentijds onderwijs hoort uiteraard Engels vanaf groep 1.

Vreedzame school

De school besteedt veel aandacht aan samenwerken, communicatie en sociale vaardigheden. We nemen als enige school in Meppel deel aan de ‘De Vreedzame school’. De methode is gericht op sociaal emotionele ontwikkeling waarbij de kinderen zich gehoord en gezien voelen, een stem krijgen, leren om samen beslissingen te nemen en conflicten op te lossen.

Breed onderwijsaanbod

Geen enkel kind is gelijk, daarom is ons onderwijsaanbod heel breed is: van plusklas voor kinderen die extra uitdaging nodig hebben tot een eigen leerlijn voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben.

Continurooster

Door te werken met een continurooster bieden we de kinderen een ononderbroken leerproces en hebben ze na schooltijd meer tijd voor sport en spel. Overblijven is gratis.

Veel voorzieningen

obsSprinkels is onderdeel van multifunctioneel kindcentrum Het Palet. Dat betekent dat alle belangrijke (kind)voorzieningen aanwezig zijn.

Kennismaken

Wilt u meer weten? Ga dan op onze uitnodiging in voor een kennismakingsgesprek.