Oosterboerschool

Telefoon: 0522-254126
E-mail: oosterboerschool@stichtingpromes.nl
Website: www.stichtingpromes.nl
Contactpersoon: Marjan Kreeft (schooldirecteur)

De Oosterboerschool is een kleinschalige daltonschool met veel aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van kinderen.

Wereldwijs

Daltononderwijs maakt kinderen wereldwijs in een complexe samenleving. De kinderen leren zelfstandig functioneren, werken in vrijheid, verantwoordelijkheid nemen en samenwerken.
De Oosterboerschool besteedt ook veel aandacht aan sport en bewegen.

Soepele overgang naar de basisschool

De school werkt samen met Kinderopvang Doomijn. Er zijn bijvoorbeeld uitwisselingsactiviteiten tussen de basisschool en de peuters om hen een soepele overgang naar het basisonderwijs te kunnen geven.

Peuterpas op woensdag

Iedere 3e woensdag van de maand van 13.00 uur tot 14.00 uur zijn peuters welkom bij PeuterPas. Daar maken peuters op een speelse manier kennis maken met het basisonderwijs.

Iedereen kent elkaar

De Oosterboerschool is een school waar iedereen elkaar kent. Ouders van peuters die meer willen weten, nodigen we van harte uit de school te bezoeken.