De Tolter

Telefoonnummer: 0522-260651
E-mail: detolter@stichtingpromes.nl
Website: www.stichtingpromes.nl
Contactpersoon: Herman van Gunst (schooldirecteur)

De Tolter bereidt kinderen voor op hun toekomst. Binnen deze basisschool werkt iedereen daarbij samen; leerkrachten, ouders, verzorgen en natuurlijk de leerlingen.

Praktijkgerichte projecten

In de begeleiding gaat het team uit van de mogelijkheden van elk kind. Binnen het onderwijs wordt gewerkt met praktijkgerichte projecten en is er veel aandacht voor het individuele kind.

Samen leven, leren, werken en genieten.

Leren van en met elkaar

De school heeft een veilig en open schoolklimaat. Leraren en leerlingen komen samen in hun klaslokalen én ze ontmoeten elkaar in de open leer- en leefruimtes. Zo komen leerlingen en leerkrachten op verschillende manieren met elkaar in contact en leren ze van en met elkaar.

Kennismaken

Wilt u de school leren kennen? Neem contact met ons op of kom langs om sfeer te proeven en kennis te maken.